Ödeme ve Teslimat

Aşağıdaki metinde:
SATICI “Yukarıkocayatak Mah. Alamersin Kümesi Km. Evl. No:56/2 Serik-ANTALYA” adresinde mukim “Antalya Fidan A.Ş.” yi,
ALICI ise www.antalyafidan.com.tr Internet sitesi üzerinden alışveriş yapan tüketiciyi temsil etmektedir.

ÖDEME

  • Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, …………, ………, bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
  • Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
  • Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.
  • Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

 

TESLİMAT

  • Eksik yazılmış adreslere veya posta kutularına gönderim yapılmaz. SATICI hatalı yazılmış adreslerden sorumlu tutulamaz.
  • Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
  • Sizlere siparişlerinizi en kısa sürede teslim etmeye gayret etmemize rağmen bizden veya kargodan kaynaklı faktörler nedeniyle bazı gecikmeler oluşabilir.  Siparişiniz 7 gün sonunda hala elinize ulaşmadıysa lütfen bize bildirin. SATICI talep edilen veya beyan edilen tarihlerden önce veya sonra veya mümkün olan en kısa süre içinde siparişleri kargoya teslim etmeye çalışacaktır.
  • SATICI’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum ALICI’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir.
  • Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
  • Bozulabilir nitelikleri nedeniyle, kargo yoluyla sipariş ettiğiniz tüplü ve saksıda fidan ve bitkilerden teslimini reddetmek (kargoda oluşabilecek hasarlar haricinde) bir sözleşme ihlalidir. Teslimat sırasında görünür şekilde kırık, ezik veya hasarlı olan ve kargo görevlisi ile birlikte tutanak tutulan ürünlerin dışında teslimatı reddetmekle ortaya çıkan ekstra teslimat iadesi masraflarının yanı sıra siparişin tam maliyetinden de sorumlu olacaksınız. Bununla birlikte, elinize ulaşan bitkiler veya ağaçlar ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız lütfen öncelikle bizimle iletişime geçin ve onay almadıkça herhangi bir ürünü iade etmeyin.